2013. július 24., szerda

6.Fejezet



 "-Én azt láttam bent hogy...-mondtam volna de ekkor megint  elment az áram.Valami éles,csikorgó hangra lettünk mindketten figyelmesek"

Mindketten a zaj forrásának irányába kaptuk a fejünket majd elindultunk arra.A sufniból jött a hang.Apa óvatosan kinyitotta én pedig a telefonommal világítottam.A tükör tele volt karcolással amiből kiolvasható volt egy rövid mondat: "Go away".Apával teljesen le dermedtünk.Ekkor a tükör elkezdett az egyik sarkából a másikig repedni.Egyszer csak ketté repedt és leesett a földre ahol darabokra  tört.Egy kicsit elképedtem a látottakon.Azonnal a szobámba vettem az irányt.Ahogy beléptem vissza jött az áram.Begyűjtöttem a lehető legtöbb tükröződő dolgot ,amiket kidobáltam a nappaliba.



Reggel apa ordibálására ébredtem.
-Catrin !Mi ez a rumli itt a szobád előtt?-nyitott be apa.
-Neked is jó reggelt!-ültem fel az ágyamon.
-Azokat ott takarítsd el!-mutatott az ajtón kívül lévő nagy kacat kupacra majd ki ment.Gyorsan felöltöztem,összepakoltam a táskám és már indultam is a suliba.

                                                       ***

Szombat reggel van ami azt jelenti hogy ma átjön Harold.Fél 2-kor meg is érkeztek .Én nyitottam nekik ajtót.


-Csókolom!Szia Harold!-mosolyogtam-Gyertek be!
-Hello én Catrin apukája vagyok!
-Annie vagyok.Ő itt Harry a fiam!-fogtak egymással kezet.
-Üljünk le!-mondta apa majd elindult a nappali felé.Annie követte őt de én megfogtam Harold csuklóját és behúztam a szobámba.
-Bocsi de én annyira nem hiszek az ilyenekben.-csuktam be az ajtót.
-Semmi baj.

Olyan egy órahossza is eltelhetett már de még mindig nagyon jót beszélgettünk.Mindent elmondtunk egymásnak.
-Amúgy neked valaki tetszik az osztályból vagy a suliból?-kérdeztem
-Hát.Igen de csak egy kicsit!
-Ki az?-pattantam fel az ágyamról hirtelen.
-Nem mondod el senkinek!
-Rendben!
-Cortney.De nem hiszem hogy belém szeretne ugyan is csak nézz rám.-húzta el a száját.
-Kövess Styles!-mondtam majd gyors léptekkel  elindultam a nappalin a fürdőszobába.Amint bejött Harry is becsuktam az ajtót.
-Neked az eredetileg is ilyen egyenes a hajad?
-Nem igazából göndör csak utálom.
-Áztasd át a hajad!-mutattam a fürdő kádra.
-Nem akarok!Úgy fogok kinézni mint egy puli.-nyavalygott 
-Tetszeni akarsz Cort-nak vagy sem?-ő csak nagyot sóhajtott és letérdelt a fürdőkád elé majd a tusoló fejjel bevizezte a haját.Adtam neki egy hajszárítót amivel elég hamar meg is  száradt a haja.
-Már csak ezt kell levenned és kész.-mutattam a szemüvegére amit rögtön le is kapott.-Így tök jól nézel ki!-toltam a tükör elé.
-Most hogy így mondod.-dobálta a  göndör fürtjeit.
-Hagy készítsek rólad egy képet!
-Csak egyet!
 Vissza is mentünk a szobámba ahol elkészítettem a képet:




                                                                                                                                                                  Hali!Bocsi hogy ilyen rövid lett!Csak hamarabb meglett a komi mennyiség mint gondoltam!Köszönöm az előző komikat/oldalmegjelenítéseket/pipákat/feliratkozókat!4komi után hozom a következő részt! xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése