2013. augusztus 9., péntek

7.Fejezet


(A Mayflower egy pláza)
-Na így már jól nézel ki!-veregettem meg a vállát mikor letettem a fényképezőgépet.
-Köszi!-mondta mosolyogva majd megölelt.Vonakodva de viszonoztam.
-Kisfiam gyere!Mennünk kell!-kiabált Harold anyukája.
-Nekem mennem kell.Még egyszer nagyon köszönöm!Szia!-köszönt el és kiment a szobámból.
Mivel nekem mozdulni sem volt kedvem ezért ott maradtam.Rápillantottam a telefonom kijelzőjére ami hét órát mutatott.Elsétáltam a szekrényemig,kivettem belőle a pizsamámat és egy törölközőt,aztán pedig elmentem lezuhanyozni.
Miután elzártam a vizet kiléptem a fülkéből.Megtörölköztem,majd felvettem a bevitt ruhadarabokat.Mivel egy kicsit szomjas voltam ezért lementem innivalóért.Mikor az utolsó csepp vizet is kiittam a pohárból leültem a nappaliba Tv-t nézni.  
-Jó éjt Apa!-adtam egy puszit Apának az arcára mikor kikapcsoltam a készüléket.
-Neked is kicsim!-motyogta,majd tovább ügyködött a laptopján. 
Besétáltam a szobámba.Ott bedőltem az ágyba és nem is sokkal később elnyomott az álom.

                                 ***
A vasárnap nem telt sehogyan sem,hiszen egész nap a rengeteg házi feladatot oldottam Cortney-val.De ma hétfő reggel van ami azt jelenti,hogy iskola.Nehezen,de kikászálódtam az ágyból majd elsétáltam a szekrényemig.Kivettem a szekrényemből egy melegebb ruha összeállítást amit be is vittem a fürdőszobába.Ott felvettem azokat,majd egyszerűen kifésültem a hajam.Felkaptam a földről a táskámat és bementem a konyhába.
-Jó reggelt Kincsem!Ma elviszlek a suliba mert arra megyek.-magyarázta Apa miközben éppen rántottát csinált.
-Neked is!Okés.-mosolyogtam majd nyomtam egy puszit az arcára.
-Maradj itt a konyhába!Mindjárt kész a reggeli.-mondta.
Mivel még nem volt megterítve ezért kivettem a vitrinből két tányért.Letettem az asztalra.Arra eszméltem fel,hogy kész is van a kaja.Apa kitette egy tányérba majd letette.
-Jó étvágyat!-mondta. 
-Köszi'!Neked is!-köszöntem meg két falat között.
Mikor végeztünk vele,beleraktam a tányérokat a mosogatóba.
-Mehetünk?-kérdeztem az ajtóban aputól hiszen már öt perce eltűnt a dolgozó szobájában.
-Persze!Hozd a kocsikulcsot.-mondta és kilépett a helyiségből egy csomó papírral és dossziéval a kezében.
Miután visszaértem a kulccsal bezártam a bejárati ajtót és beültem a kocsiba.Apa berakta a hátsó ülésekre a dolgait,majd beült ő is csak a volán mögé.Beindította a járművet és lehajtott a lejáróról.
Az út eléggé csendesen telt.Amikor a sulihoz értünk láttam hogy Max  ott vár a főbejárat előtt.
-Szia Apa!-csaptam be a kocsi ajtaját majd oda szaladtam Max-hez.
-Szia!-mosolygott
-Szia!    
-Van egy jó hírem!Áthelyeznek!
-Mi?Ezt hogy érted?-néztem rá kérdően .
-Úgy hogy másik suliba megyek .
-Ez miért lenne jó hír?
-Hát azért mert ott a sporttal foglalkoznak és én kiváló vagyok belőle?
-És hol is van az a suli?
-Hát Németországban.-vakargatta a tarkóját 
-Szerinted  ebből nem  származik semmi rossz?
-Nem...nem hiszem.Miért?
-Arra nem gondoltál hogy hogy fogjuk tartani a kapcsolatot?-emeltem fel a hangom.Idegesen és lassan megrázta a fejét.-Hihetetlen vagy!-mondtam sértődötten majd bementem a suli folyosójára ahol a suliboxokhoz vettem az irányt. Kivettem a megfelelő tankönyveket ,becsaptam ajtaját majd ezután felmentem a terembe.Minden Harry átalakulásáról és a következő órai dolgozatról szólt.Volt aki Harry külsejét dicsérte és volt aki épp puskát körmölt.A sok dicsérést hallva már egy profi stylist-nak kezdtem magam érezni.
-Oh' helló Cat!-pillantott rám Harold.
-Szia!-motyogtam aztán dühösen leültem a helyemre.
-Hali!-köszönt mosolyogva Cortney.-Mi a baj?-kérdezte meglepődötten mikor leült mellém.
-Csak Max...De ettől még délután akkor elmegyünk a Mayflower-be?-tereltem  a témát.
-Persze!-mosolygott,közben pedig belépett Mr.Gordon a terembe így megkezdődött  az óra.
                                 ***
Fél3-kor véget ért az utolsó óra is.Amikor végeztünk az ebéddel kimentünk Cort-al a suli elé és s vártuk hogy jöjjön értünk Apa.Azt vettük észre,hogy Harold lép ki az ajtón egy csomó lánnyal a nyomában leghátul pedig szőke barátunk kullogott.
-Mi ez Niall?-kérdeztem mikor elment mellettünk.
-Úgy volt,hogy ma Harry-vel együtt megyünk de ezek a lányok.-mutatott a ugrándozó tömeg felé-Megjelentek az ajtó előtt,és az új külsőtől elájulva követik mindenhová.-mondta unottan.-De most azt hiszem megyek haza!Sziasztok!-köszönt majd el is sétált.
A beszélgetés közben megérkezett apu.Gyorsan beszálltunk a kocsiba mert fáztunk.
-Szia Apa!-nyomtam egy puszit az arcára.
-Jó napot Mr.Heals!-köszönt Cortney is.
-Sziasztok!Na akkor a plázába mentek?-kérdezte mosolyogva.
-Igen!-mondtuk egyszerre.
Kis kocsikázás után oda is értünk.
-Rendben lányok akkor majd jöttök haza!-mondta apa és el is hajtott.Mi pedig besétáltunk az épületbe.
                                 ***
Már kezdett sötétedni de én még mindig a plázában voltam.Cortney-nak telefonáltak a szülei,hogy haza kell mennie ezért ő azt is tette.Ez volt körülbelül két órahosszával ezelőtt.Én csak azért vagyok még itt mert Max írt egy SMS-t,hogy itt találkozzunk. 

Rá pillantottam a telefonomra. Körülbelül volt még 5 perc a pláza zárásáig.De Max még mindig nem jött.Lépteket hallottam magam mögött.Amikor hátranéztem láttam hogy a biztonsági őr közeledik felém.
-Zárunk.Fáradjon ki az épületből.-utasított ki.Felálltam sóhajtva a padról.Elindultam kifelé mikor valaki az utunkba állt és pisztolyt szegezett ránk.
-Mindketten vissza az emeletre!-utasított minket miközben még mindig ránk fogta a fegyvert.
-Rendben!Gyere és akkor talán nem bánt minket.-mondta a biztonsági őr,de az utolsó mondatot már  nekem suttogva.
Szép lassan elsétáltunk ahova kérte.
-Most te-mutatott a mellettem álló férfira-Kutasd át a táskáját és akkor nem bántom!-motyogta majd magához húzott és a fejemhez helyezte a pisztolyt.
-Csak ne bántsa!-kérte a biztonsági őr majd elkezdett a táskámban turkálni.
Ekkor a tükör elkezdett repedezni illetve megint besötétedett a széle aztán pedig megjelent benne az a nő.Én már nem tartottam annyira tőle hiszen már láttam.De a két férfi felfigyelt rá és egyből hátráltak pár lépést így engem elengedett fogva tartóm.
-Mi ez?Hogy csináltad ezt?Mért nem félsz?-kérdezte tőlem ordítozva miközben a pisztolyát remegve a tükörre fogta.
Ránéztem a nőre aki szintén engem kémlelt tekintetével.Nem válaszoltam semmit csak egy kicsit távolabb odaálltam a tükör mellé.Éreztem,hogy nem fog bántani hiszen azt már hamarabb is megtehette volna az a bizonyos nő.Ekkor a pisztolyos férfi odaszaladt a biztonsági őrhöz és elkezdte ölelgetni.Na ez ám az igazi bűnöző. 
-K-ki ez?-kérdezte Danny a biztonsági őr tőlem.
-Fogalmam sincs.-suttogtam.
-Nekem ebből elegem van!-kiabálta a férfi és elkezdte lőni a tükröt ami nem tört össze csak eltűntek benne a golyók.-Mi a...?
Ekkor a nő bedühödött és kilépett a tükörből.Ez még engem is megijesztett,nemhogy a két férfit.A szemei elsötétedtek és megragadta a pisztolyos embert.... 

Sziasztok!Itt is van a 7.fejezet!Köszönök mindent!Bár az előző részhez nem jött egyáltalán egy komi sem:c!Szóval ha tetszik akkor komizz és iratkozz fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése