2013. augusztus 21., szerda

8.Fejezet

"  Ekkor a nő bedühödött és kilépett a tükörből . Ez még engem is megijesztett nemhogy a két férfit . A szemei elsötétedtek és megragadta a pisztolyos embert ... "
-Segítsenek ! Segítsenek már az Istenért is ! -ordítozta nekünk.
A nő szúrós szemekkel rám nézett így arra utalt ,hogy  tűnjek el.Nekem sem kellett több elkezdtem kifelé rohanni az épületből . Amint kiléptem az épületből  nem tudtam eldönteni hogy hívjam-e apát  vagy mi legyen . Arra jutottam hogy haza sétálok .  Útközben folyamatosan azon kattogott az agyam , hogy mi is történhetett azzal a férfival . Így mentem teljesen hazáig . Mikor odaértem berohantam az ajtón és egyből apát kerestem . 
-Apa hol vagy ? - kérdeztem miközben a nappali közepén forogtam össze-vissza . 
-Itt vagyok a konyhába!De mért keresel ? - jött ki a helyiségből aztán pedig megállt  az ajtóban . Nem válaszoltam neki semmit sem csak odarohantam hozzá és jó szorosan megöleltem . -Na mi történ Kincsem ?
-Jött , és pisztoly , és tükör aztán nő . . . - dadogtam el röviden . 
-Jó ! Maradj csöndben nem lesz semmi baj . Menj el fürdeni meg ha szeretnél feküdj le . -mondta miközben elengedett az öleléséből . 
Lassan felsétáltam a fürdőszobába . Mikor beértem a kis helyiségbe becsuktam az ajtót és elkezdtem lefelé venni a ruháimat . Mikor ezzel készen voltam besétáltam a zuhanykabinba majd elhúztam a függönyt  aztán pedig megnyitottam a két csapot . Jól esett ahogyan a forró vízcseppek végigfolynak a bőrömön . Miután már nem akartam tovább zuhanyozni gondosan elzártam a vizet . Kiléptem a kis fülkéből majd magamra csavartam a törölközőt és bementem a szobámba . Ott kivettem a szekrényemből esti ruhadarabjaimat majd odamentem a villanykapcsolóhoz . Lekapcsoltam a fény forrását és visszamentem az ágyamhoz . Rendesen betakartam magam majd nehezen , de elnyomott az álom . 
***
Reggel apa hangjára keltem .
-Édesem gyere ! Elviszlek a suliba . -simogatta meg a hajam , majd mikor látta ,hogy ébren vagyok elmosolyodott és kiment a szobából . 
Kómásan kikászálódtam az ágyból és a szekrényemet vettem célba . Kivettem belőle pár melegebb ruhát majd átmentem a fürdőszobába .  Ott felvettem azokat  aztán egyszerűen kifésültem a hajam . Onnan besétáltam a konyhába és levettem egy almát a hűtő tetejéről . 
-Mehetünk ? -kérdezte apa az ajtóból . 
-Igen ! -válaszoltam és fél kézzel megpróbáltam felvenni a cipőmet kisebb-nagyobb sikerrel .
-Kint várlak a kocsiban . -nevetett apu mikor látta hogy nem igen boldogulok az indulással . 
-Okés ! -de mikor ezt a szót kimondtam sikereresen felvettem a cipőim . Felpattantam a földről , felkaptam a hátamra a táskám és futottam a kocsihoz . Amikor odaértem bepattantam a járműbe . Apa beindította a motort és elindultunk . 
Útközben nem sokat beszélgettünk . Mikor odaértünk elköszöntem aputól és becsuktam az ajtót . Még utólag integettem neki majd elhajtott . Az épület felé fordultam ahol annak a bejáratánál Cortney és Niall várt engem . 
-Sziasztok ! -köszöntem nekik mikor odaértem hozzájuk . 
-Helló ! -mondták egyszerre mosolyogva . 
- Bocsi , hogy tegnap ilyen gyorsan el kellett mennem .-mondta Cort miközben megölelt.
- Semmi ! -erőltettem egy mosolyt az arcomra hiszen eszembe jutott a tegnap este . De mivel nem nagyon szerettem volna erre gondolni ezért ezeket elhessegettem a fejemből .
-Szerintem menjünk be . Egy kicsit fázok . -dörzsölgettem meg a karomat . 

- Menjetek én megvárom Harry-t .-mondta Cortney mosolyogva .
Mi Niall-el bementünk a bejárati ajtón .
-Egyébként mi újság ? -nézett rám .
-Semmi különös . -mondtam miközben nagyot nyeltem . 
-Hát akkor jó . -vakarta meg a tarkóját . Közben pedig beértünk az osztályterembe .


 ***

Az óráknak már rég vége . A folyosó kövén ülve vártam  hogy Cort-ék  kijöjjenek a  teremből . Ugyan is valamilyen szakkörük van . Végre hallottam hogy kifelé tartanak ezért felálltam a padlóról . Először Cortney utána Harry és Niall jött ki aki odajött hozzám és szorosan megölelt . 
-Részvétem ! -suttogta a fülembe . Amikor elváltunk egymástól egy kicsit értetlenül néztem rá .

         
 




-Részvét ! -húzta el a száját Cort és Harry . Én még mindig nem tudtam hogy most mi van.
-Tessék ? -idegesen körbenéztem mindenkin .
-Apukád nem mondta ?-kérdezte Harry .
-Mit is ?
-Az a nő akit a tükörben láttál az anyukád !



Hali!Meghoztam a 8.fejezetet is.Köszönök mindent!Komi határ most sincs és szerintem nem is lesz.Ha tetszett a rész komizz és iratkozz fel!! xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése