2013. július 22., hétfő

5.Fejezet


"Ekkor láttam,hogy az ottani tükörnek a szélei elkezdenek elsötétülni és egy nő jelent meg benne aki dühösen nézett rám..."
-Én nem akartam felmenni oda...-dadogtam miközben mentem hátrafelé,de nekiütköztem a falnak.
Ő még mindig nem vette le a dühös tekintetét rólam csak elnyúlt az ollóért és lassan a fejéhez emelte.Leírhatatlan félelmet éreztem.


Készült volna magába szúrni mikor apa benyitott.Odakapta a fejét és egyből eltűnt.
-Mi történt kislányom?-kérdezte apa ijedten.
-Menjünk ki innen gyorsan!-mondtam és apa kezét megfogva húztam ki a kis helységből.Mikor kiértünk láttam,hogy már visszajött az áram.-Nem akarok többet bemenni oda.-ültem le a kanapéra és felhúztam a térdeim.
-De mért?Mit láttál ott?-ült le velem szembe.
-Én....Nem akarok beszélni róla!-jelentettem ki aztán pedig elmentem a szobámba.
Nem akartam elaludni de sikerült.

                              ***
Reggel apa ébresztett,ugyanis elfelejtettem felhúzni az ébresztő órát.Kómásan oda léptem a szekrényemhez és kiválasztottam egy megfelelő ruha összeállítást.Bementem a fürdőszobába lezuhanyozni mivel az este elmaradt. Mikor végeztem magamra csavartam a törölközőm és kisétáltam,hogy felvegyem a kikészített ruhákat.Miután ezzel is megvoltam megfogtam a táskám és kimentem az előtérbe.
-Ma nem reggelizek mivel késésben vagyok!Szia apa!-néztem be a konyhába ahol apu mint minden reggel az újságot olvasta.
Mivel közeledett a tél így egy kicsit lehűl a levegő.Bedugtam a fülhallgatómat a fülembe és el is indultam szaporább léptekkel az iskolába.Nem is csodálkozom,hogy mire odaértem Corney-ék nem vártak az épület előtt.Beszaladtam,kivettem a sulibox-omból a kellő felszerelés és futottam a tanteremig.Pont Mr.Gordon előtt léptem be.Leültem a szokásos helyemre és kezdetét vette az óra.
-Catrin nézd mit találtam!Tisztára mint egy hajsampon reklám!-jött oda hozzánk Niall az óra végén nevetve és megrázta a göndör parókát a fején.

-Ja tényleg.-vigyorogtam szőke barátomra aki egyből tovább ment.
-Az utolsó óra elfog maradni mert a matek tanár lebetegedett.-halottunk meg két mellettünk elsétáló osztálytársunkat.
-Pacsi!-nevette el magát Cortney és lepacsiztunk.
Mivel jelzett a csengő mennünk kellett órára.
                                                                      ***
Eljött az utolsó óra.De kár volt örülnünk mert az igazgató nem engedett haza minket így vele kellett maradnunk.Szerencsére szabad foglalkozás volt így összeültem Cort-tal,Niall-el és Harold-al beszélgetni.
-Kérdezhetek valamit?De ne nézzetek hülyének!-mind a hárman bólogattak válasz ként.-Ti hisztek a paranormális jelenségekben?-Cortney csak megrázta a fejét ,Niall megrántotta a vállát és Harold idegesen elpillantott.



-Harold te hiszel az ilyenekben?-kérdeztem
-Válthatnánk pár szót négy szem közt?-megfogta a csuklóm és félre húzott.-Miért kérdezted?
-Bízhatok benned?
-Igen!
-Szóval.Ide költözésünkre rá 3hónapra megnéztem egy felvételt,amin négy embert akasztottak fel egy fára.A padláson találtam.Azóta fura dolgok történnek.Valami fickó volt a padláson és egy lány jelent meg a tükörben.
-Segíthetek?
-Még is hogyan?-kérdeztem
-Anyukám  valami médium izé vagy micsoda.Elmehetne hozzátok és kideríthetné hogy mi folyik a házatokban.De persze hogyha csak akarod!
-Rendben.Szombaton jó lesz?
-Persze!Ha nem gond én is mennék.
-Okés!-mosolyogtam majd vissza mentünk a többiekhez.

Ahogy kicsöngettek mindenki elindult haza.
-Szia apa!-csaptam be magam mögött az ajtót
-Szia!Mi volt a suliban?-kiabált a nappaliból ezért oda vettem az irányt.
-Képzeld!Tudod mi az a médium?Gondolom  igen.Szóval van egy új srác akinek az anyja ezzel foglalkozik és eljönne szombaton.
-Nem bánom de ha el lopnak valamit...
-Okéé.-indultam a szobámba.
-Várj Catrin!Szerintem ezt jó lenne megbeszélnünk!
-Itt vagyok!-fordultam vissza majd lehuppantam az egyszemélyes kanapéra.
-Tudod hogy ez az utolsó könyvem és hogy ennek nagyon jól kell sikerülnie hogy legyen bevétel meg minden.-én csak értetlenül néztem rá hogy ebből mit akar kihozni.-Mindig gyilkosságokról írok amik megtörténtek.Azért költöztünk újabb és újabb házba...
-Igen értem apa!-vágtam rá hiszen a végtelenig sorolt volna.
 -Na de mit láttál tegnap este?-nyaggatott még mindig ezzel a témával.
-Én azt láttam bent,hogy....-mondtam volna de ekkor megint elment az áram.
Valami éles,csikorgó hangra lettünk mindketten figyelmesek......

Hali!^^Köszönöm az előző komikat, a sok új feliratkozót és az oldalmegjelenítéseket!!Mostmár 3 komi után hozom a következőt!:DFeliratkozni is ér!xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése