2013. július 21., vasárnap

4.Fejezet




"-Hello!-jött oda hozzám majd az arca elkezdett közeledni az enyém felé.Most meg akar csókolni?De hiszen nekem barátom van gondolkodásomat az zavarta meg hogy nyomott egy puszit az arcomra..."
-Szia!-mosolyogtam mikor kiértünk a házból.
Mivel már kezdett besötétedni,ezért elindultam haza.Mikor odaértem megláttam,hogy apa kocsija kint áll a feljárón.Meglepődtem hisz úgy volt megbeszélve csak szombaton ér vissza a nagyitól.Megvontam a vállam és besétáltam a lakásba.
-Szia Apa!-kiáltottam el magam.
-Itt vagyok a konyhában!-üvöltött vissza.-Szia!-ölelt meg mikor odasétáltam hozzá és belepuszilt a hajamba.-Ma akkor miért nem mentél suliba?
-Mert rosszul éreztem magam!
-Igen . . . és attól jobban érzed magad ha a padláson járkálsz?-vonta fel a szemöldökét
-Ezt honnan veszed?-kérdeztem vonakodva miközben neki támaszkodtam a pultnak.
-Elfelejtetted visszacsukni.-fonta össze a karjait maga előtt  és lazán hátradőlt a székkel.-Szóval miért voltál fent?
-Oké!De nem nevetsz ki!-mutattam rá fújtatva azután elmeséltem neki mindent.
-Hogy nézett ki a férfi akit mondtál?-kérdezte az orrnyergét dörzsölgetve.
-Nem volt szája,hosszú fekete hullámos haj,sötét színű öltönyt és fehér volt az arca. . .-gondoltam vissza rá.
-Értem.-mondta majd hirtelen kiviharzott a konyhából.
Nem értettem mért ment ki,de nem akartam utána menni.Mivel már késő volt ezért elmentem fürdeni.Levettem  a ruháimat és beálltam a zuhany alá.Hagytam,hogy a meleg víz folyjon a bőrömön.Mikor ezt már meguntam elzártam a csapot,kimentem a fülkéből és magamra csavartam a törölközőm.Átmentem a szobámba,odaléptem a szekrényem,hogy kiválasszam a pizsamámat.Mikor ez megvolt,felvettem a ruhadarabokat.Mivel apa mióta elmondtam neki azt ami a padláson történ nem jött ki a dolgozószobájából ezért  lefeküdtem aludni.

                                                        * * *

Reggel az ébresztőórámra keltem mint mindig.Este kivételesen nem hallottam a hangokat.Mivel apa hazajött ezért nem akartam már pszichológushoz menni.Vagy is nem vagyok benne biztos.Elhessegettem ezeket a gondolatokat a fejemből és inkább nekifogtam öltözködni.A választásom erre az összeállításra esett.Bementem a fürdőszobába, kivasalni a hajamat.Mikor ezzel végeztem útra kész voltam.Bementem a konyhába ahol apa olvasta a reggeli újságot.
-Jó reggelt!-mondtam mosolyogva és adtam neki egy puszit.
-Neked is.-motyogta,majd rám se nézve olvasott tovább.
Megrántottam a vállam aztán elmentem a hűtőhöz keresni valamit.Kivettem egy almát,aztán mivel a szobámban hagytam a táskám ezért elmentem érte.
-Léptem a suliba majd jövök!-kiáltottam vissza az ajtóból és kiléptem rajta.
Mint minden reggel a is egyedül mentem.Bedugtam a fülembe a fülhallgatóm és elindítottam a zenét.
-Szia Cat!-ölelt át egyetlen barátnőm mikor odaértem a sulihoz.
-Szia.Gyere menjünk be mert egy kicsit késésben vagyunk.-néztem rá a mobilom kijelzőjére.
-Rendben!-vigyorgott miközben besétáltunk.
Kivettük az sulibox-unkból a kellő felszerelést aztán bementünk órára.
Nagyban diktálta a történelem tanárnő a dolgozat kérdéseket mikor megszólalt az iskola rádióból  az igazgató hangja:
-Catrin Heals és Cortney Hills jöjjenek a tanáriba!Most!-mondta és aztán kikapcsolta.
-Menjetek!Ezt a dolgozatot most megúsztátok!-motyogta tanárnő és az ajtó felé mutatott.Ahogy kiértünk rögtön lepacsiztunk.Amikor beléptünk  a tanári folyosójára egy számomra teljesen ismeretlen fiút pillantottam meg.

Még sosem láttam a suliban.Annyira nem is érdekelt a dolog.Az igazgató irodája felé  haladtunk tovább.Amint odaértünk bekopogtunk.


-Gyertek be!-szólalt meg az ajtó mögül gondolom az igazgató.Benyitottam a szobába ahol az igazgató az íróasztalánál ült.-Sziasztok lányok!-mosolygott
-Csókolom!-köszöntünk egyszerre Cort-al majd  az asztallal szemben lévő két székben helyet foglaltunk.
-Láttátok odakint azt a fiatalurat?
-Igen.-vágtuk rá.
-Ő lesz az új osztály társatok.Körbe kéne vezetnetek.-magyarázta.
-Ennyi?-kérdeztem
-Igen.Most mehettek!-legyintett az ajtó felé.
-Rendben.Viszlát!-visszamentünk a folyosóra ahol az új  tanuló volt.-Szia!Biztosan te vagy az új diák!-léptem oda a fiúhoz.
-Sziasztok!Igen,Harold vagyok!-nyújtotta felém a kezét
-Én Catrin!Ő pedig Cortney!-fogtam vele kezet,aztán barátnőm is. 
-Hú de meleg van itt!-jelentette ki.


-Hát ilyen szerelésben?-röhögte el magát Cor-t miközben végignézte.-Jó bocsi.-próbált nem vigyorogni.
-Semmi baj!Már megszoktam.-legyintett és elkezdett nézelődni.
-Inkább csak gyere utánunk.-mondtam mosolyogva és elindultam  a hosszú folyosón.
Pont történelem óra végére végeztünk is a körbevezetéssel.Közben kiderült,hogy Harold nem is olyan rossz fej.
-Van kedved velünk ebédelni?-kiáltott utána Cortney.
-Persze!-kiabált vissza mosolyogva.
Mivel nekünk még volt 4 óránk ezért elkezdtünk ballagni a termünk felé.Haroldnak ma még nem kell bejönnie az órákra de holnap már kezd.


                                                         * * *

-Harold itt vagyunk!-kiabáltam oda neki.
Ránk nézett és elkezdett sétálni felénk de egy gimis kitette a lábát így elesett.Cortney sóhajtva felállt és odament hozzá.
-Idióta!-mondta a fiúnak és felsegítette újdonsült barátunkat a földről.
-Nehogy már ezt a nyomit védd!-röhögte el magát és felállt.
-Nem nyomi!-jelentette ki és megrúgta egy kínos helyen így összeesett.-Gyere.-karolt bele és elsétáltak idáig.
-Ki ez a stréber?-röhögte el magát Max.-Cortney jobbat nem találtál?-nevetett még mindig.
-Harold nem a pasim. . .-motyogta.
-Na mindegy én húztam!Szia Szerelmem.-adott egy puszit az arcomra és elment az osztálytársaihoz .
-Bocsánat de Max ilyen.-mondtam.
-Semmi baj!Mondtam,hogy már megszoktam!Egyébként ezért jöttem át ebbe az iskolába,mert a régiben is piszkáltak.De itt jobban alakul a helyzet mert a tanárokon kívül mások is törődnek velem.-magyarázta mosolyogva.
Mi nem válaszoltunk semmit csak bólogattunk és ettünk tovább.Közben csatlakozott hozzánk Niall is.Ő nem tett megjegyzést Harold-ra csak megnézte és megrántotta a vállát.
-Na akkor sziasztok!-köszöntem el a többiektől mikor már a suli előtt voltunk.
-Helló!-intettek majd tovább beszélgettek.
Zenét hallgatva sétáltam hazáig a hideg utcákon.
-Itthon vagyok!-kiáltottam apának.
-Rendben!Írd meg a házidat és utána gyere ide!-mondta mert a nappaliban ült.
Bementem a szobámba és nekiláttam a leckémnek hiszen rengeteget kaptunk.
Mikor végeztem 1 órahossza alatt vele átsétáltam a nappaliba apához.
-Itt vagyok!-ültem bele a kanapéba.
-Na szóval kislányom. . .-kezdett volna bele.-Őt láttad?-kérdezte és felém mutatott arról a férfiról egy kinyomtatott képet.
-Igen.-mondtam miközben hátrébb mentem a kanapén.-Mert ő kicsoda?-kérdeztem.
-Nem tudom.-suttogta és ekkor elment az áram.-Kincsem menj be a sufniba és keresd meg  a zseblámpákat.Én addig megpróbálom felkapcsolni a biztosítékot.-magyarázta apa és mindketten elindultunk.Mikor odaértem kinyitottam az enyhén poros ajtót és bementem.A telefonommal világítottam.Mikor megtaláltam a két zseblámpát megfordultam mert ilyen csikorgó vagy is ilyen kaparászás szerű hangot hallottam.Ekkor láttam,hogy az ottani tükörnek a szélei elkezdenek elsötétülni és egy nő jelenik meg benne és dühösen néz rám . . . . . .




Hello!:D Nagyon köszönöm az előző komikat, facebook hozzászólásokat és oldalmegjelenítéseket!^^Újra két komment a határ ;)!Feliratkozni is ér! :Dxoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése